سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، همنشین نیکویی برای ایمان است . [امام علی علیه السلام]

پیش بینی ها و ادعاهای درست شریعتمداری

ارسال‌کننده : ح.کنجکاو در : 88/7/22 12:30 عصر

از زمان اصلاحات به بعد کیهان و شریعتمداری را خط مقدم ارزشمداری و ولایت مداری می شناسند. کسی که در زمان اوج هجمه ها به شخصیتش چه از سوی روزنامه های به اصطلاح اصلاح طلب و همزمان از طرف شبکه های ماهواره ای هم فکر آنان در خارج از کشور لحظه ای از مواضعش عقب ننشست. البته برای این سخن مدرکی لازم نیست تنها همین بس که کسی در دوران اصلاحات اندکی روزنامه خوانده باشد یا حداقل چند برنامه سیاسی ماهواره را دیده باشد به صدق گفته من پی خواهد برد. جالب این جاست که همان زمان مجریی ای در برنامه ماهواره ای می گفت که شریعتمداری در شکنجه های رژیم هم دست دارد! و این خود نشان دهنده اوج عناد با او است. البته برای من فارغ از شخصیت ولایت مدار او که بارها برایم اثبات شده است(مثال عینی اش همین اخیرا در موضوع اتهام به مشایی و واکنش آقا و معذرت خواهی شریعتمداری بود که در عین حال نشان دهنده حقیقت پذیری او نیز هست) پیش بینی ها و ادعاهای او هم جالب توجه است.
 اولین آن را که من به خاطر می آورم و برایم جالب بود در قضیه کردان بود که همان فردای رای آوردن کردان در مجلس ، به مخالفت با احمدی نژاد در موضوع کردان پرداخت و این سخن را که کردان مورد حمایت حضرت آقا است زیر سوال برد که بعدها با لو رفتن جعلی بودن مدرک کردان همگان بر هوشیاری شریعتمداری آفرین گفتند، و نیز مشخص شد که هر زمان که احمدی نژاد کمی از ولایت عدول کند مطمئنا ضربه خواهد خورد.
 مسئله دوم در مورد مهدی کروبی بود و اینکه او نامه ها و بیانیه هایش را خودش نمی نویسد و در این موضوع تا آنجا ایستادگی کرد که حتی اعتماد ملی کاریکاتور او را در صفحه اول روزنامه خود در کنار نامه منتسب به مهدی کروبی منتشر کرد. بعدها در جریان اعترافات قوچانی مشخص شد به بسیاری از نامه ها و بیانه های او را قوچانی می نوشته است. البته در موضوع کروبی باز هم پیشبینی های دیگری هم کرد که در سرمنشا همان پیغام ها و نامه های دوطرفه شریعتمداری و کروبی بود که همانا نزدیک شدن مواضع کروبی به مواضع ضد انقلابی و اسرائیلی بود که صدق آن بعد ها در حوادث بعد از انتخابات و روز قدس مشخص شد.
مورد بعدی مسئله شجریان بود. هنگامی که او با بی بی سی مصاحبه کرد خود را جزو خس و خاشاکی که احمدی نژاد به عده ای آن را لقب داده بود خواند و تقاضا کرد که از این به بعد آثارش در صدا و سیما پخش نشود، کیهان و شریعتمداری به تندی به این حرکت او برخورد کردند که حتی باعث انتقاد عده ای از جوانان ارزشی نسبت به کیهان شد که فکر می کردند این مسئله یک اشتباه اتفاقی بوده است. البته با تکرار مصاحبه استاد موسیقی با صدای آمریکا بازهم همگان پی بردند، اکثر قریب به اتفاق پیشگویی ها و ادعاهای شریعتمداری درست است. البته این موارد را بنده به خاطر می آورم و مسلما موارد بسیار دیگری نیز هستند که بنده به خاطر ندارم ولی باز هم ادعاها و پیشبینی های شریعتمداری در مورد آنها درست درآمده است.
(لطفا این موارد را در نظرات یادآوری کنید.)





کلمات کلیدی :