سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ سخنان نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، آن است که چون کسی به دیگری بگوید : «از خدا بترس»، آن شخص پاسخ دهد : «تو خودت را بپای» [و پندش را گوشنکند] . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

یمن غزه دوم!

ارسال‌کننده : ح.کنجکاو در : 88/6/10 3:19 عصر

پنج اتحادیه دانشجویی در بیانیه ای سکوت کشورهای اسلامی در قبال کشتار شیعیان یمن را نابخشودنی دانستند و تاکید کردند: سکوت مرگبار رسانه‌ها و سیاسیون جهان در برابر این ظلم بزرگ خود ستمی مضاعف است. به گزارش ایرنا، در بیانیه بسیج دانشجویی، دفتر تحکیم وحدت، اتحادیه‌ جامعه اسلامی دانشجویان، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل و جنبش عدالت‌خواه دانشجویی در اعتراض به کشتار شیعیان یمن آمده است:

 اه رمضان‌المبارک 1430 سال پس از هجرت پیامبر بزرگوار اسلام همچون محرم‌الحرام این سال خونبار آغاز شده است. گویا مستکبران عالم قصد کرده‌اند، این سال را به سال نسل‌کشی زن و کودک و پیر و جوان مسلمانان و به خصوص شاگردان مکتب مقاومت اسلامی خمینی کبیر(ره)تبدیل کنند. پس از کشتار مردم بی‌گناه غزه در ابتدای سال قمری جاری به دست صهیونیست‌های جنایتکار اینک رژیم دست‌نشانده و سفاک علی‌ عبدالله صالح با قتل عام شیعیان مظلوم یمن سناریوی قداره‌کشی استکبار جهانی علیه جهان اسلام را کامل می‌کند.


 ین بیانیه می‌افزاید: شیعیان غیور یمن که بیش از آنکه شایسته عنوان زیدی باشند، به حق دلداده امام خمینی(ره) هستند و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را امام مفترض‌الطاعه خود می‌دانند، جرمی جز تکیه بر راه مقاومت شیعی و الگوگیری از رزمندگان حزب‌ا... ندارند؛ جرمی که خشم آل‌سعود عنود را نیز برانگیخته تا آنجا که این رژیم زورگو علنا و رسما به بهانه کمک به ارتش تا دندان مسلح علی عبدالله صالح به شیعیان صعده حمله کرده و زن و کودک و پیر این جماعت رنجدیده را به خاک و خون می‌کشد.


 ر ادامه این بیانیه با تأکید بر اینکه بی‌شک ستمگری و خیره سری امثال علی عبدالله صالح و عبدالله سعودی بخشی از طرح‌ها محکوم به شکست صهیونیسم جهانی برای ایراد فشار به جبهه مستحکم مقاومت اسلامی است؛ جبهه‌ای که رهبرش کسی است که فرمود اگر تمام دنیا بر علیه موضع حق من باشند از موضع حق خود کوتاه نمی‌آیم، تصریح شده است: اما در این میان سکوت مرگبار رسانه‌ها و سیاسیون جهان در برابر این ظلم بزرگ خود ستمی مضاعف است. در حالی که بنگاه‌های خبرپراکنی غربی به سنت همیشگی‌شان جان یکی از انسان‌ها و حتی حیواناتی که آنها صلاح بدانند را ارجح‌ از تمامی مستضعفین می‌دانند و از پوشش اخباری چون ماجرای دردناک صعده اجتناب می‌‌ورزند، این بار برخی رسانه‌های عربی-اسلامی هم با سکوت و یا حتی جانبداری از دول خونخوار یمن و سعودی، نقشی به سزا در پازل طراحی شده از سوی سران مستکبر غربی ایفا می‌نمایند.


 ین بیانیه تاکید می کند: بدون تردید سکوت سوال‌برانگیز سران کشورهای اسلامی هم در تداوم مظالم عبدالله صالح جانی علیه شیعیان ستمدیده موثر بوده است؛ سکوتی نابخشودنی که قطعا حاکی از موضع امت اسلامی نیست و مصداق جدایی مسیر ملوک از ملت‌هاست. در این میان، دانشجویان ایرانی ضمن محکوم کردن قتل عام شیعیان بیگناه یمن توسط علی عبدالله صالح و عبدالله سعودی، سکوت دول اسلامی را مصداق همکاری با زورگویان غربی جهت اجرایی کردن نقشه‌های شوم علیه جهان اسلام دانسته و وعده نزدیک خشم انقلابی ملل مسلمان را به این دولت‌ها گوشزد می‌کنند.


 ر پایان این بیانیه آمده است: ما دانشجویان همچنین از دولتمردان ایرانی و اصحاب دستگاه دیپلماسی می‌خواهیم بدون واهمه از انگ‌ها و تهمت‌ها، ضمن ایفای نقش فعال و اصولی در پایان دادن به ماجرای کشتار شیعیان منطقه صعده یمن، حداکثر حمایت‌های خود را از پیروان راستین انقلاب خمینی کبیر(ره) ابراز داشته و دست از مصلحت‌اندیشی نابه‌جا بکشند که عاقبت حمایت ارزشمدارانه مسایلی چون ماجرای غزه عاقبتی نیک دارد و تقویت جریان مستضعفین عالم را منجر می‌شود.


 امعه اسلامی دانشجویان


 تحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل


 سیج دانشجویی


 نبش عدالتخواه دانشجویی


دفتر تحکیم وحدت




کلمات کلیدی : یمن