سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جویای دانش میان نادانان، همچون زنده در میان مردگان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

احمدی نژاد پاسخگو باش!

ارسال‌کننده : ح.کنجکاو در : 88/3/11 10:10 عصر

12 سوال از رئیس جمهور :   1-چرا پاسخ گو نیستید ؟:آقای ....شما که گفتید دولت پاسخ گویی هستید ، پس چرا هر قدر بعضی سابقه دارها از شما پست و مقام و حقوق بالا و رانت اطلاعاتی و کارخانه و زمین و ماشین و موبایل و رانت تحصیل در خارج و مدرک و اعتبار و پارتی و معافیت و شغل و...می خواهند شما پاسخ نمی دهید ؟ آقای دکتر شما حتی به خودتان هم پاسخ نمی دهید ! نه خوابی . نه خوراکی . نه تشریفات و تجملاتی . نه زمینی . نه ماشینی . نه حقوق کلانی و نه بده و بستانی !
 ما چرا به هیچ کدام ازین مزایای اصلی رئیس جمهور شدن پاسخ نمی دهید! فاجعه بار این است که شما چند میلیون نامه مردم را پاسخ داده اید ولی پاسخ ما و خودتان را نمی دهید ؟مگر شما آدم نیستید ؟ این چه جور پاسخ گویی ست ! چرا پاسخ گو نیستید ؟

 2- چرا تعامل مارا با دنیا به هم ریختید؟ : چرا بدون اجازه بزرگترهای دنیا وارد حیاط خلوت آمریکا شدید ؟چرا وارد کنفرانس محکوم کردن صهیونیست ها شدید ؟ از همه بدتر شما چرا وارد دلهای بسیاری از مسلمانان ، مسیحیان و حتی یهودیان دنیا شدید ؟

 3- حرام کردن پول نفت :چرا پول نفت را حرام کردید ؟ مگر پول نفت فقط برای ما ، باند ما ، حزب ما ، گروه ما ، فامیل ما ، تملق گویان ما ، پاچه خواران ما ، روزنامه داران ما و کارخانه داران ما و زمین خواران ما نبود؟ مگر نباید بقیه اش در حساب مبادا برای ما بماند ؟ چرا این همه پول را با وام یا دستی دستی برای راه و قطار و مترو و کشاورزی و آبرسانی و سد سازی و کارخانه ی فولاد و سیمان و... و خانه ی روستایی و بیمه کشاورزان و حقوق باز نشستگان و مدرسه و جاده و ورزشگاه و فرودگاه و دانشگاه و پژوهشگاه و کارگاه فراوری مواد غذایی و پارک علمی فن آوری و مراکز تجاری و هنرستان و بیمارستان و پل و کتابخانه و مسجد و تعاونی و بنگاه اقتصادی و مرکز علمی و موشک و ماهواره و هسته ای و هزار تا ازین حروم کاری های نا بخردانه و غیر اقتصادی دور ریختید ؟چرا حرامش کردید ؟مگر پول نفت ارث پدرانتان بود ؟

 4- انهدام مرکز مدیریت نخبگان کشور : آقای ..... شما چرا سازمان برنامه را تغییر ساختار دادید و عملیاتی کردید وبعضی نخبه های خاص را بیرون ریختید ؟ مگر چه اشکالی داشت که از زمان تصویب یک طرح تا دادن اعتبارش 5 سال طول بکشد و از زمان کلنگ زنی تا افتتاحش 25 سال ؟

 5- انهدام فرهنگی : آقای ..... شما فرهنگ کشور را منهدم کردید . مگر ازدواج نکردن و تبلیغ روابط آزاد چه اشکالی داشت ؟ مگر رمانهای دموکراتیک و رمانتیک و مجله ها و فیلم های سوپردولوکس و اعتراض به دفن مردگان (همان شهدای سابق) وپارتی و هیجان و مجالس شادی و مصرف هروئین و اکس و ...چه اشکالی داشت ؟ چرابودجه کلاس های قرآن را زیاد کردید ؟چرا ازدواج جوانان را تسهیل کردید و مسکن مهر ساختید ؟ چرا کانون فرهنگی زدید ؟ چرا راه جمکران را آسفالت کردید ؟ چرا مردم را به خرافه ای قدیمی به نام "امام زمان" دعوت کردید ؟ آیا این انهدام نیست ؟آیا با زنده شدن نام امام زمان و راه امام خمینی ما حق نداریم احساس فلاکت و نکبت و خواری کنیم ؟

 6- عوامفریبی و تحجر : آقای ......شما چرا با زنان غربی دست ندادید که عزت کشور ما زیاد شود؟

 را دعای فرج می خوانید ؟

 را به جای مراسم گفتگوی تمدن ها به مراسم روضه حضرت زهرا می روید؟

 صلا چرا به جبهه رفتید ؟ می خواستید کدام عوام را فریب بدهید ؟چرا شهید نشدید ؟ چرا این قدر دم از حرمت شهدا و حضور خدا می زنید؟

 را به جای این کارها دستمال سبز پخش نکردید؟

 7- چرا خریدن رای : شما متهم هستید که با دادن چک پول و آش به مردم و پرستاران ودانشجویان و طلبه ها رای آنها را می خرید ! مردم به خاطر عدالت شما نیست که طرفدارتان شده اند ! چرا مثل ما پوستر چاپ نمی کنید ؟ چرا روزنامه نمی زنید؟ چرا به جای دادن این مبالغ ناچیز به عوام و گداها ، با مبالغ چیز چیز به خواص توجه نمی کنید ؟

 را نمی دانید پاداشهای میلیونی و میلیاردی به خواص کاربرد بیشتری دارد ؟ چرا نمی فهمید چرب کردن بعضی زبانها آنها را چنان تقویت می کند که تا لحظه ی دیدار عزرائیل دست از دفاع از ما برنمی دارند ؟ شما که علم و سواد روز ندارید و راه رای آوردن را بلد نیستید ، چرا بی خودی ادعا می کنید ؟

 چه جوابی برای دادن عیدی های کلان پنجاه هزار تومانی و صد هزار تومانی دارید ؟ شما که می دانید مملکت آنقدر پرستار ودانشجوی بد بخت دارد که با گرفتن پنجاه هزار تومان عیدی! به شما رای می دهند . چرا به گداها عیدی داده اید؟

  8– چرا قانون شکنی : آقای ........ شما قانون شکن ترین رئیس جمهور ایران هستید ! شما چرا همه ی قوانین بازی را شکستید ؟!

 ما چرا نفهمیدید که قانون این است که کارخانه ها اول دولتی شوند و بعد اختصاصی !

 ما چرا نفهمیدید که قانون برای تامین منافع حزبی و گروهی وشخصی ست نه ملی !

 ما چرا نفهمیدید که قانون این است که هر کاری نتوانستیم بکنیم بگوییم" نگذاشتند" تا همه کاسه کوزه ها سر آن یک نفر شکسته شود و بعد مردم برای شعار "آزادی" با هم بجنگند و همدیگر را پاره پاره کنند!

 ما چرا نفهمیدید که قانون این است که فقط ما حرف بزنیم و بقیه سر تکان بدهند ! شما کاری کردید که حالا دم مردم دراز شده و یک بچه 8 ساله هم به خودش جرات می دهد حرف بزند و حق ایرانی بودنش را از ما بخواهد ! دیگر چه قانو ن شکنی ازین بدتر !

 ما چرا نفهمیدید که قانون این است که روستاها روز به روز ویرانه تر وشهرها روز به روز متراکم تر تا همه در هوای دود آلود خفه شوند ! وبرای گندم هم دستمان جلوی خارجی دراز باشد!

 ما چرا نفهمیدید که قانون این است که به جای کار تبلیغ کنیم و به جای رسیدگی به حال مردم شعار آزادی بدهیم !

 ما قانون شکنی را تا آنجا پیش بردید که حتی پسرتان هم خلاف قانون رفت سربازی ! شما نفهمیدید که قانون این است پسرهای آقایان قانون دان باید بروند فرنگ وتحصیل( حتی اگر زمان جنگ باشد )و وقتی برگشتند بشوند همه کاره و مدیر و نخبه و بقیه بشوند زیر دست و گدا!

 ماهنوز هم قانون شکنید چون سعی داریدبا قانون هدف مند کردن یارانه ها قانون مهم "هر روز فقیر فقیرتر- غنی غنی تر" را بشکنید ! چرا ؟

 ما خیلی از قانون ها را نفهمیدید و تعداد قانون شکنی هایتان خیلی زیاد است! شما نفهمیدید چون با ما نپریدیدو اگر می پریدید می فهمیدید ! شما چرا با روح قانون نپریدید ؟

 9- چرا خفقان ؟ چرا 30 تا روزنامه و صد تا سایت هر روز دارند به شما توهین می کنند و شما خفقان بر قرار کرده اید ؟

 10- چرا دروغ گویی ؟ شما گفتید که صد هزار تا پروژه و طرح ظرف همین چهار سال شروع شده که ?? هزار تایش تمام شده . پس چرا در ?? سال پادشاهی ما فقط ?? هزار پروژه تمام شده بود ؟

 11- چرا انرژی هسته ای را گرفتید ؟ شما دوسال گفتید انرژی هسته ای حق مسلم ماست و دویدید و تعلیق را شکستید در حالی اصلا انرژی هسته ای تعلیق نشده بود! ما در تعامل کامل با جهان بودیم و هم انرژی هسته ای در تعلیق کامل نبود ! اصلا مگر چه اشکال داشت انرژی هسته ای وماهواره و درس فیزیک و آب و برق و گاز و تلفن و کلا هیچ چیز دیگری نداشتیم ؟ عوضش آزادی که بود !

12- چرا تورم ؟ شما چرا نتوانستید تورم را مهارکنید در حالی که همه دنیا مهارش کرده اند ؟ چرا نتوانستید در حالی که ما خودمان قبل ازین با تورم ?? درصد مهارش کرده بودیم ؟




کلمات کلیدی : اخبار فتنه 88