سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با بی رغبتی به آنچه در دست مردم است، با آنان اظهار دوستی کن، تا دوستی شان را به دست آوری . [امام علی علیه السلام]

درخواست دانشجویان از احمدینژاد برای افشای اسامی مفسدان

ارسال‌کننده : ح.کنجکاو در : 88/3/10 8:2 عصر

اعضای بسیج دانشجویی 5 دانشگاه تهران بزرگ با صدور بیانیه‌ای ضمن اشاره به اتحاد مافیای قدرت و ثروت علیه احمدی‌نژاد، از وی خواستند تا اسامی مفسدان را افشا کند.متن نامه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های خواجه نصیرالدین طوسی، علم و صنعت ایران، صنعتی شریف، علامه طباطبایی و شهید بهشتی خطاب به محمود احمدی‌نژاد به شرح ذیل است:

 یاست محترم جمهوری اسلامی ایران
 ناب آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد
 لام علیکم
به یاد داریم، چهار سال پیش در چنین زمانی، در کوران انتخابات نهمین دوره ریاست جمهوری، درست در زمانی که گفتمان‌ها و اندیشه‌های گوناگون، مجال طرح در شعارهای کاندیداهای ریاست جمهوری را یافته بودند و در هیاهوی ریخت و پاش‌های تبلیغاتی کاندیداها، شعارهائی شنیده شد که بوی سادگی و عدالت داشت و یادآور ادبیات و گفتمان امام راحل(ره) و ارزش‌های انقلاب بود، شعارهائی که در 16 سال پیش از آن گویی از زبان برخی مسئولان کشور آرام آرام رخت بربسته و در حال به فراموشی سپرده شدن بود. اما این شعارهای اصیلی که برخاسته از فطرت پاک ملت انقلابی و مسلمان ایران بود، قلوب را متوجه گوینده این شعارها و گفتمان کرد و بدین ترتیب در سوم تیر 84 ، باردیگر قوه مجریه کشور در مسیر تحقق دولت اسلامی بازگشت.

 یاست محترم جمهور!
یکی از اساسی‌ترین و مهمترین شعارهای عدالت‌خواهانه جنابعالی که از خواسته‌ها و آروزهای دیرینه ملت نیز به شمار می‌آمد، مسئله قطع دست مفاسد اقتصادی و نیز افشاء اسامی مفسدان اقتصادی بود؛ مسئله‌ای که بدون شک تحقق آن موجب برپایی عدالت و امیدواری بیش از پیش مردم به نظام خواهد شد.

هرچند دولت نهم با تدابیر گوناگون و تغییر در دستورالعمل‌ها و رویه‌ها و نیز جابه‌جایی مدیریت و شفاف‌سازی برخی فعالیت‌ها، تا حدودی توانسته است فعالیت مفسدان را محدود نماید، اما تلاش‌های آشکار و نهان سردمداران و وابستگان باندهای قدرت و صاحبان زر و زور وتزویر و آنان که با روی کار آمدن دولت اسلامی، منافعشان به مخاطره افتاده است، موجب شد تا مسئله افشای اسامی مفسدان با موانعی روبرو شده و تا کنون به طور مناسب و درخور تحقق نیابد.

ولی آنچه اکنون مشاهده می‌شود، آنست که گویی جای شاکی و متهم با یکدیگر عوض شده است. صاحبان قدرت‌های اقتصادی و سیاسی پنهان و مافیایی و برخورداران از رانت‌ها و ویژه‌خواری‌های مسئولیتی و آنان که در دولت نهم دستشان از بیت‌المال مسلمین و منافع و منابع ملی کوتاه شده است، با یکدیگر متحد شده و با سوء استفاده از فضای تبلیغات انتخاباتی، نه تنها دستاوردهای دولت و ملت را مورد هجمه و انکار قرار می‌دهند، بلکه سخیف‌ترین و ناجوانمردانه‌ترین اهانت‌ها و تخریب‌ها را علیه منتخبان ملت به کار بسته‌اند.

آنان که با مظلوم‌نمایی از نداشتن رسانه سخن می گویند، جنگ احزاب رسانه‌ای عظیمی علیه دولت به راه انداخته‌اند که ابعاد آن برکسی پوشیده نیست.

آنچه واضح است، این‌ها همه از اثرات درد و عفونت زخم چرکینی است که ملت بیدار و مسلمان ایران در سوم تیر 84 بر پیکره وابستگان تفکر لیبرال سرمایه‌داری وارد کرده‌اند و اینچنین از درد به خود می‌پیچند و از هیچ تلاشی برای ضربه به دولت و ملت فروگذار نمی‌کنند. اکنون به وضوح علائم اتحاد شوم مفسدان اقتصادی و تجدیدنظرطلبان دشمن شادکن و قدرت‌طلبان کنار نهاده شده به دست ملت برای هجمه به دولتی که در این 4سال افتخار خود را تأسی به ارزش‌ها و خدمت به مردم می‌داند، آشکار شده است.

 ناب آقای دکتر احمدی‌نژاد!
ما دانشجویان بیدار این مرز و بوم، ریخت و پاش‌ها، تبانی‌ها، ویژه خواری‌ها و ارتشاء گروهی ازمدیران دولت‌های پیشین را از یاد نبرده‌ایم. فراموش نکرده‌ایم که چه افراد و وابستگان به کدام نهادهای قدرت در پرونده‌ "استات اویل " از این شرکت رشوه دریافت کردند و حتی این ارتشاء در دادگاه‌های کشور متبوع این شرکت به اثبات رسید. فراموش نکرده‌ایم که وزیر تعاون دولت هشتم، حدود هفت هزار سکه بهار آزادی از سرمایه بیت‌المال که متعلق به محرومین است را به صورت غیر قانونی بذل و بخشش کرد و امروز چه جریاناتی دولت را به کار تبلیغاتی متهم می‌کنند و حال آن‌که واضح است که آن هفت هزار سکه و دیگر ریخت و پاش‌ها به دست نه محرومین بلکه وابستگان و هم حزبی‌ها و مجیزگویان می‌رسید. از یاد نبرده‌ایم که در گروهی از مدیران دولت هشتم برای خرید زمین و ویلا در سوئیس(!) از صندوق ذخیره ارزی وام گرفتند و امروز در مورد این صندوق اظهار نگرانی می‌کنند! یادمان نرفته است که مستند به گزارش دیوان محاسبات بیش از 60هزار تن برنج و یک میلیون و چهارصد هزارتن گندم و تنها در یک مرحله در دولت قبلی ناپدید شد و گروهی امروز نگران بیت‌المال و وضع کشاورزان شده‌اند!

به همه این‌ها باید پرونده قطور تخلفات و جریانات مافیایی دانشگاه آزاد، پتروپارس، وزارت راه دولت هشتم و... را باید افزود که ذکر همه آن‌ها در حوصله این مجال نبود. و البته بر آگاهان پوشیده نیست.

 قای دکتر احمدی‌نژاد!
به نظر می‌رسد جسارت و هتاکی این‌ها، همه ناشی از رازداری، صبوری و سکوت جناب عالی در مقابل این بی شرمانی است که از سخن گفتن برای دلخوشی دشمن واهمه ندارد و از ورود شما به محدوده ای که ملک خصوصی خود می‌دانند عصبانی‌اند، است و اگر این سکوت ادامه یابد، برجسارت و بی‌شرمی این قدرت طلبان افزوده خواهدشد و به گونه‌ای که به راحتی همه اندیشه‌‌های انقلاب را به سخره خواهند گرفت.

آن‌چه از گذشته مطالبه به حق ملت است و در مقطع سرنوشت‌ساز کنونی منجر به روشن شدن برخی حقایق خواهد شد، آن است که جناب‌عالی بر اساس وعده‌ای که به ملت شریف ایران داده‌اید، اسامی مفسدان اقتصادی و وابستگان قدرت‌های مافیایی را افشا نموده تا ملت بیدار ایران اسلامی نیز با درایت خویش از چگونگی ارتباطات و مناسبات برخی فعالیت‌های انتخاباتی با باندهای مافیایی و صاحبان زر و زور و تزویر و آنانی‌که روزگاری مردم از کوچک‌ترین فعالیت اقتصادی که حق طبیعی آن‌هاست محروم می‌کردند و اکنون حامیان و اطرافیان‌شان در رأس شرکت‌های بزرگ تجاری و مرتبط با کارتل‌های چند ملیتی هستند، پی برند.

 مید است که این مهم صورت گیرد و علی‌الخصوص در منظره‌های میان کاندیداهای ریاست جمهوری که مورد توجه ملت ایران در انتخابات است، همه کاندیداهای محترم به بازگویی منصفانه حقایق پرداخته و بتوانند از آن‌چه در تبلیغات و سخن‌رانی‌هایشان از آن می‌گویند در فضای چالشی دفاع کنند و برخی نیز از محل تأمین برخی ریخت و پاش‌های تبلیغاتی خویش گویند.
توفیق جناب‌عالی را در خدمت به نظام و پایداری در ارزش‌های امام و انقلاب از خداوندتان مسئلت می‌کنیم.




کلمات کلیدی : اخبار فتنه 88