سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که بى محابا به مردمان آن گوید که نخواهند ، در باره‏اش آن گویند که ندانند . [نهج البلاغه]

بی سابقه ترین توهین به مقدسات...

ارسال‌کننده : ح.کنجکاو در : 88/3/9 11:32 عصر

مدت زیادی از واکنش مهندس موسوی به کسانی که در جلسه سخنرانی وی به بسیج توهین کرده و شعار " توپ، تانک ، بسیجی دیگر اثر ندارد" را سر دادند نگذشته، که با عکس العمل قاطع وی مبنی بر اینکه توهین به بسیج وی را ناراحت می کند و همین امر سبب شد تا این غائله خاتمه یابد. اما برخی حامیان میرحسینکه با استفاده از نام میرحسین در صدد پیاده کردن افکار خود هستند بدترین توهین ها و جسارت ها را به مقدسات روا داشته اند که به نظر می رسد این مهم از دیده میرحسین موسوی پنهان مانده است. چرا که عملکرد و اهتمام وی به نظام، امام و رهبری و نیز تعلق خاطر وی به اولیای دین برکسی پوشیده نیست اما وقوع چنین اتفاقات فاجعه آمیزی آن هم در ستاد میرحسین موسوی میزان ناراحتی علاقمندان به انقلاب و اسلام را دو چندان می کند. به گزارش جهان، در جلسه سخنرانی مجیدانصاری در کرمان، دانشجویان طی برنامه ای از پیش هماهنگ شده و برای تحریک نیروهای بسیجی اقدام به پاره کردن و اهانت به تصاویرمقامات ارشد نظام می کنند که نه تنها با ممانعت انصاری روبرو نمی شوند بلکه با لبخند دیپلماتیک وی به اجرای سناریوی آشوب افکنی خود ادامه می دهند و جالب اینکه دانشجویان اصولگرا با اطلاع از هدف دار بودن این اهانت ها، هیچ واکنشی نسبت به این توهین ها از خود نشان نمی دهند.
 یش ” یکی از مسئولان ستاد میرحسین موسوی در اصفهان به نام "ا" با بیان اینکه در سال 84 در مسجد سید اصفهان در میان همهمه جمعیت حامی احمدی نژاد، یک نفر کشته شده است می گوید که باید برای میرحسین موسوی نیز یک نفر در اصفهان کشته شود! “ هماهنگ شده و برای تحریک نیروهای بسیجی اقدام به پاره کردن و اهانت به تصاویر
مقامات ارشد نظام می کنند که نه تنها با ممانعت انصاری روبرو نمی شوند بلکه با لبخند دیپلماتیک وی به اجرای سناریوی آشوب افکنی خود ادامه می دهند و جالب اینکه دانشجویان اصولگرا با اطلاع از هدف دار بودن این اهانت ها، هیچ واکنشی نسبت به این توهین ها از خود نشان نمی دهند.




کلمات کلیدی : توهین، میرحسین، اخبار فتنه 88