سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سخن در بند توست تا بر زبانش نرانى و چون گفتى‏اش تو در بند آنى ، پس زبانت را چنان نگهدار که درمت را و دینار . چه بسا سخنى که نعمتى را ربود و نقمتى را جلب نمود . [نهج البلاغه]

آقاى خاتمى تاریخ را تحریف نکنید

ارسال‌کننده : ح.کنجکاو در : 88/3/9 10:59 عصر

حجت الاسلام والمسلمین غفورى خطاب به سید محمد خاتمی نوشت: مگر شما همان سیدمحمد خاتمى نیستید که به همراه 33 نفر دیگر از نمایندگان دوره اول مجلس شوراى اسلامى، از اقدام انقلابى دادستان انقلاب در توقیف نشریات روز دفاع نمودید، و حتى در همان دوران یک روز 40 نشریه توقیف شد.سایت تغییر که توسط شماری از روزنامه نگاران زنجیره ای حامی کروبی اداره می شود، می نویسد: نه برنامه ای و نه حرف تازه ای. حامیان میرحسین موسوی را در ضلع جنوبی میدان ولی عصر می بینیم که مردم را با دستبند و شال سبزرنگ به رای دادن به کاندیدای اصولگرایان اصلاح طلب، میرحسین موسوی، ترغیب می کنند. نه استدلالی دارند و نه منطقی برای این حمایتشان؛ «متاسفانه». و اما دلایلشان جالب توجه است: «میرحسین احتمال رای آوریش بیشتر است!»، «کروبی قدرت طلب!! است اما میرحسین نیست!»، آری؛ برای هر کدام از این استدلالها باید علامت تعجب بزرگی گذاشت به اندازه بیست سال سکوت. باید تاسف خورد به حال کسانی که استدلالی برای حمایتشان از یک کاندیدا ندارند و وقتی بی پاسخ می مانند به هجویات روی می آورند. ای کاش می دانستند میرحسین برای آن آورده شد که خاتمی نیاید.
«تغییر» اضافه می کند: ما نه به رنگها و نه به جوسازی که احساسات را جایگزین شعور می کند، نباید رای دهیم. ما این بار باید نشان دهیم که شعورمان بر احساسات غلبه می کند. ای کاش موسوی و حامیان محترمش به جای این اقدامات، جدا از اینکه چه کسی پیروز میدان می شود، بر انتخابات مطالبه محور تاکید می کردند تا این شیوه مدرن در همه انتخابات باب شود. تا مردم هر بار اشتباه نکنند و هربار بگویند که چه اشتباهی کردیم. ای کاش برخی از حامیان میرحسین او را آنگونه که هست می شناختند و معرفی می کردند، به جای رتوش و ارائه چهره ای غیرواقعی از او.
سایت حامیان کروبی می نویسد: کروبی جز یک روزنامه و دو، سه سایت خبری امکانات کلانی ندارد، چون نه هاشمی پشت سرش است که یک شبه ستادهایش را تجهیز کنند و نه فرزندان هاشمی رفسنجانی. نه بیش از بیست سایت خبری دارد و نه چندین روزنامه دارد که با هزینه جاسبی و فرزندان هاشمی رفسنجانی اداره شوند. حال این تبلیغات گسترده میرحسین موسوی در سطح شهر تهران، باعث شده که در نگاه نخست تصور غلطی در ذهنها به وجود بیاید. نباید تصور کرد که میرحسین که در این بیست سال سکوت اختیار کرده، فرشته نجاتی است که ناگهان از آسمان بر سر ملت ما فرود آمده است. باید پرسید که کجا بوده؟ و چه شد که وقتی خاتمی اعلام کاندیداتوری کرد، موسوی احساس خطر کرد؟ اگر او رای بیاورد باید به این نتیجه رسید که لیاقت ما دیکتاتوری و فریب خوردن در مقابل مردم فریبی است.







کلمات کلیدی : اخبار فتنه 88