سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پارسایى زیور درویشى است ، و سپاس زیور توانگرى . [نهج البلاغه]

کسب رای در گرو حمله به ارزشها را جامعه نمی پذیرد

ارسال‌کننده : ح.کنجکاو در : 88/2/16 11:56 صبح

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فاطمه آلیا سه‌شنبه شب در جمع خبرنگاران در زنجان با بیان اینکه میر‌حسین وقتی نامزد شد با مشی مستقل وارد صحنه شده و برای جلب رای گفتند که هم اصولگرایی و هم اصلاح‌طلبی را قبول دارند، اظهار داشت: اما در شعارها دیدیم که شعارهای متعارض داده می‌شود در شرایطی که مردم نمی‌پزیرند که رای در گرو حمله به ارزش‌ها باشد.وی با اشاره به اینکه موسوی مشی اصلاح‌طلبی را پیش گرفته‌ و به برخی ارزش‌ها حمله می‌کند، گفت: میر‌حسین کاندیدای اصلاح‌طلبان است نه کاندیدای مستقل.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه موسوی مشی اصلاح‌طلبی با رویکرد افراطی دارد، تصریح کرد: وی با گروهایی مثل نهضت آزادی که از سوی امام طرد شدند و با مشارکتی‌ها ارتباط دارند.
وی در مورد فعالیت برخی افراد در ستاد‌های موسوی با بیان اینکه رویکرد غالب امروز اصلاح‌طلبان این است که «هرکسی آری، احمدی‌نژاد نه» ادامه داد: این‌ها دنبال هر کس که احتمال بدهند رای می‌آورد، خواهند رفت و هدف اصلی آنها «هر کسی آری، احمدی‌نژاد نه» است.
آلیا با اشاره به اینکه آنها روی یک نامزد توافق ندارند و کشمکش‌هایی در بین آنها وجود دارد، اظهار داشت: آنها به کروبی فشار می‌آورند تا کنار برود و حتی دنبال افراد دیگر که احساس می‌کنند رای می‌آورد هم هستند و حتی دنبال خاتمی و عارف هم احتمالا خواهند رفت تا دوباره آنها را وارد صحنه کنند.
وی در مورد تعریف رجل سیاسی اظهار داشت: در بحث اجرایی در قانون اساس و دیدگاه‌ها تفکیک جنسیتی وجود ندارد و جایی منع نشده که رجل سیاسی به زنان گفته نمی‌شود.
نماینده مجلس هشتم افزود: رجل سیاسی یعنی یک انسان سیاسی و سخنگوی شورای نگهبان هم گفتند که در این زمینه منع سیاسی وجود ندارد.
وی در مورد وضعیت فعلی عرصه کشور با اشاره به اینکه احمدی‌نژاد در دور اول رای می‌آورد، تصریح کرد: وضعیت فعلی و جو حاکم بر کشور با توجه به ارتباطی که با موکلان خودمان داریم این است که احتمال رای آوردن احمدی‌نژاد در دور اول بسیار زیاد است و حتی انتخابات به دور دوم نیز کشیده نمی‌شود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه محوبیت احمدی‌نژاد در کشور بیشتر شده است، افزود: این امر در سفرهای استانی به خوبی مشخص می‌شود.
وی در ادامه در مورد عدم اظهار نظر موسوی در مورد برخی مسائل کشور در گذشته با بیان اینکه یک سیاست‌مدار که هیچ منسبی ندارد در برخی موارد وارد صحنه و به برخی مسائل اعلام موضع می‌کند، گفت: موسوی وقتی که براندازی در کشور انجام می‌شد و وقتی که آمریکا شمشیر را از رو بسته بود و وقتی فرهنگ ما مورد هجمه قرار گرفته بود و برداشت منفی از آزادی می‌شد و موارد دیگر احساس خطر نکرد.
وی با اشاره به اینکه امروز اسرائیل و آمریکا و ابرقدرت‌ها از احمدی‌نژاد احساس خطر می‌کنند، افزود: این در حالی است که یک نفر در داخل می‌گوید که من احساس خطر کردم و وارد عرصه شدم.
آلیا در مورد سفرهای استانی دولت نهم نیز گفت: سفرهای استانی ابتکار دولت نهم بود و دولت به مردم وعده داده بودند که دو دور سفر خواهند داشت و وظیفه دولتمردان است که به وظیفه اجرایی خود عمل کنند و باید از کسانی که منصب دولتی ندارند پرسید که هزینه سفرهای استانی آنها از کجا تامین می‌شود.



کلمات کلیدی : احمدی، آلیا، اخبار فتنه 88