سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر مردمان روزگارى آید که جز سخن چین را ارج ننهند ، و جز بدکار را خوش طبع نخوانند ، و جز با انصاف را ناتوان ندانند . در آن روزگار صدقه را تاوان به حساب آرند ، و بر پیوند با خویشاوند منّت گذارند ، و عبادت را وسیلت بزرگى فروختن بر مردم انگارند . در چنین هنگام کار حکمرانى با مشورت زنان بود ، و امیر بودن از آن کودکان و تدبیر با خواجگان . [نهج البلاغه]

نامه رئیس جمهور برای پخش نکردن سفرهای استانی

ارسال‌کننده : ح.کنجکاو در : 88/2/15 9:56 عصر

احمدی نژاد که نامزدهای رقیب وی صدا و سیما را به حمایت از وی متهم می کنند در نامه ای از ضرغامی خواسته تا این سفرها را به طور زنده پوشش نداده و به قدر ضرورت نسبت به انعکاس آنها اقدام کنند.
رئیس جمهور برای دوری از شائبه تبلیغاتی بودن اقدامات خود در روزهای باقی مانده تا انتخابات در خواست عدم پوشش برخی اقدامات خاص دولت از سوی رسانه ملی را کرده است.

به گزارش جهان: احمدی نژاد که نامزدهای رقیب وی صدا و سیما را به حمایت از وی متهم می کنند طی نامه ای به رئیس رسانه ملی در خواست عدم پخش سفرهای استانی را کرده است. رئیس جمهور در این نامه از ضرغامی خواسته تا این سفرها را به طور زنده پوشش نداده و به قدر ضرورت نسبت به انعکاس آنها اقدام کنند.

گفتنی است که این اقدام رئیس جمهور که برای عدالت ورزی در استفاده از بیت المال و اموال عمومی صورت گرفته به تمامی شبکه ها به خصوص شبکه خبر به صورت ویژه و موکد ابلاغ شده است.



کلمات کلیدی : نامه، احمدی، ضرغامی، اخبار فتنه 88