سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به فرزند خود حسن ( ع ) فرمود : ] پسرکم چهار چیز از من بیاد دار ، و چهار دیگر به خاطر سپار که چند که بدان کار کنى از کرده خود زیان نبرى : گرانمایه‏ترین بى‏نیازى خرد است ، و بزرگترین درویشى بیخردى است و ترسناکترین تنهایى خودپسندى است و گرامیترین حسب خوى نیکوست . پسرکم از دوستى نادان بپرهیز ، چه او خواهد که تو را سود رساند لیکن دچار زیانت گرداند ، و از دوستى بخیل بپرهیز ، چه او آنچه را سخت بدان نیازمندى از تو دریغ دارد ، و از دوستى تبهکار بپرهیز که به اندک بهایت بفروشد ، و از دوستى دروغگو بپرهیز که او سراب را ماند ، دور را به تو نزدیک و نزدیک را به تو دور نمایاند . [نهج البلاغه]

ترانه انتخاباتی "ساسی مانکن " برای کروبی

ارسال‌کننده : ح.کنجکاو در : 88/2/12 2:46 عصر

در پی دیدار حجت الاسلام والمسلمین کروبی با ساسی مانکن ، خواننده رپ زیرزمینی ترانه انتخاباتی با صدای ساسی برای تبلیغ شیخ اصلاحات به بازار می آید.

به گزارش سایت کلمه نیوز،در پی دیدار حجت الاسلام والمسلمین کروبی با ساسی مانکن ، خواننده رپ زیرزمینی، ترانه انتخاباتی با صدای ساسی برای تبلیغ شیخ اصلاحات به بازار می‌آید.

ساسی مانکن از خوانندگان پرطرفدار رپ در ایران است و پیش بینی می‌شود با انتشار این ترانه انتخاباتی علاقه مندان ساسی به شیخ روی آورند.

نظرسنجی‌های اخیر نیز حاکی از افزایش طرفداران کروبی و توقف رشد رای پایه میرحسین طی هفته‌های اخیر است.

از قراین و شواهد چنین بر می‌آید که تیم تبلیغاتی شیخ کروبی از طراحان عملیات روانی مهندس موسوی کارایی بیشتری دارند.




کلمات کلیدی : کروبی، خواننده زیرزمینی، اخبار فتنه 88