سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه دوستی اش را نابجا به کار گیرد، خود رادر معرض جدایی قرار داده است . [امام صادق علیه السلام]

فتنه بزرگتر شماهایید!

ارسال‌کننده : ح.کنجکاو در : 89/5/29 9:8 عصر

آقای احمدی نژاد، آقای علی لاریجانی، آقای صادق لاریجانی، آقایان وزرا، آقایان نمایندگان، آقای شریعتمداری، آقای رسایی، آقای زاکانی،آقای توکلی، آقای مطهری، آقای ضرغامی، آقایان احزاب مدعی اصولگرایی، آقایان علما، آقایان خطبای جمعه، ... و همه آقایان مدعی ولایت مداری، چه شده که صدایتان را نمی شنویم! شاید اشکال از گوش های ماست، و شاید هم از زبان های شما!
 صدای وا اسلامتان وقتی بلند است که مشایی چرت و پرت بگوید و فریاد ولایت مداریتان وقتی بلند است که احمدی نژاد در اجرای توصیه رهبری دو، سه روز تاخیر کند. لابد اینگونه می خواهید برای امام زمان ولایتمداری کنید. اگر امام زمان 313 یار داشته باشد، مطمئنا شما جایی بهتر از 313 هزارم نخواهید داشت. مگر یادتان رفته که ولی تان در زمینه ارسال کشتی به غزه چه فرمودند؟ مگر نفرمودند:" کار نمادین و درخشان اعزام کاروان دریائی به غزه، باید در دهها شکل و شیوه‌ی دیگر بارها و بارها تکرار شود. حکومت سفاک صهیونیست و حامیان آن بویژه آمریکا و انگلیس باید قدرتِ شکست‌ناپذیر عزم و بیداریِ وجدان عمومی جهان را در برابر خود ببینند و حسّ کنند." حالا جالب اینجاست که شما همه مدعی ولایت مداری هستید و سه ماه هم از این دستور گذشته است. ولی مثل اینکه نوشتن در مورد چرت و پرت های مشایی برای آقای شریعتمداری مهمتر از حکم ولی است. مثل اینکه مناظره در مورد مشایی برای آقای یامین پور مهمتر از دستور رهبری است. مثل اینکه انتقاد از سخنان مشایی برای خطبای جمعه مهمتر از مسئله پاره تن اسلام یعنی فلسطین است.
من انحراف را از همین جا می بینم، من فتنه بزرگتر را در همین جا احساس می کنم. فتنه بزرگتر تمرد ولایتمداران از ولایت است. فتنه بزرگتر وقتی است که ولی "امر" به وحدت می کنند و آن را واجب شرعی می دانند ولی ولایتمداران به بهانه چرت و پرت های مشایی کشور را صحنه درگیری بین خود می کنند. فتنه بزرگتر وقتی است که سخنان مشایی مهمتر از مسئله محاصره غذایی و دارویی زنان و کودکان غزه می شود. فتنه بزرگتر وقتی است که "نفس" ولایتمداران ولی آنها می شود. من دست های نفاق آلود را می بینم، من دست های خبیث را می بینم، من رسانه های منافق را می بینم، من فتنه بزرگتر را می بینم... .





کلمات کلیدی :