سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این دانش، دین است، پس نیک بنگریدکه از چه کسی دین خود را می گیرید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

از اسرائیل تا دوکوهه!

ارسال‌کننده : ح.کنجکاو در : 89/5/20 4:7 عصر

بسم الله
*) چند روزیه که شده ام مثل جغد! شب ها بیدارم و روزها خواب. الان هم که دارم خذعبلات به خورد شما می دهم ساعت یک و نیم نصف شب است.
*) ما شا الله به اسرائیلی ها! بابا دست مریزاد! جنگ روانی را باید از این ها یاد گرفت، ببینید که چطوری آن شور و غوغای جهانی بر سر آن کشتی را با یک قطعنامه و چند تحریم خواباندند و ورق رو برگرداندند، ما هم که انگار نه انگار غزه ای وجود دارد و محاصره ای، و این همه به خاطرش سر و صدا کردیم! بابا ایول
*) وقتش است که یک شوخی هم با دولت ارزشی بکنیم:کلا دولت احمدی نژاد دولت اشتغال زایی است. علاوه بر فعالیت های بالای اقتصادی خود احمدی نژاد هم با همکاری مشایی مشغول اشتغال زایی اند. احمدی نژاد با تکیه کلام هایش آن ور آبی ها (ازقبیل صدای آمریکا،بی بی سی و...)را مشغول کرده و مشایی هم با حرف های چرت و پرت و صد من یه غاز این ور آبی ها از قبیل سید احمد خاتمی، فیروز آبادی... تا شریعتمداری.
*) کلا ما در وحدت بی نظیریم! نخندید بی خودی نمی گویم! این از سران سه قوه که یک روز در میان به پر و پای هم می پیچند، این از مشایی که اصلا وجودش عامل اختلاف است! و این هم از سران فتنه مان-که این یکی خوشبختانه- شده اند حکایت گله گرگ هایی که امام تعریف می کرد. لابد می خواهید از دشمنان برایتان مثال وحدت بزنم ولی کور خواندید! نمی گویم تا بمانید در خماری!!!
*) این دو روزه یک بار دیگر سه گانه "ارباب حلقه ها" را دیدم، عجب فیلمی است! بعد از دیدن به دنبال نقد آن در اینترنت گشتم ولی یک نقد درست و حسابی که محتوای فیلم را واقعا تحلیل کرده باشد پیدا نکردم. آن هم با گذشت هفت سال از نمایش یکی از پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینما. بالاخره این جنگ نرم هم حکایتی است! دشمن تا آبادان آمده و هنوز با بنی صدرها دعوا می کنیم که بالاخره باید دفاع کنیم یا نه! خدا آخر و عاقبت ما را به خیر کند.
*) داشتم دو کوهه حاج منصور رو گوش می دادم که دلم هوای دوکوهه کرد.السلام ای خانه عشق...
*) درباره ادب احمدی نژاد یک مطلب قبلا در این وبلاگ نوشته ام حتما بخوانید. یا علی





کلمات کلیدی :