سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه بیندیشد به بینش می رسد . [امام علی علیه السلام]

سردرگمی انجمن اسلامی دانشگاه تهران

ارسال‌کننده : ح.کنجکاو در : 88/6/19 4:19 عصر

در حالیکه اعترافات متهمان اغتشاشات اخیر و ابراز ندامت پدران معنوی جریان های افراطی، همچنان بدنه اجتماعی این جریانات را در بهت فرو برده است، اعضای انجمن اسلامی دانشگاه تهران در سردرگمی و فقر تحلیلی بسر می برند.به گزارش شبکه خبر دانشجو، پس از آنکه پروژه کودتای سیاسی اصلاح طلبان پس از مدت ها بحث و برنامه ریزی در قبل و پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم ناکام ماند، اکنون پروژه دوم اصلاح طلبان برای ناآرام کردن فضای دانشگاه ها در حال کلید خوردن است.

از همین رو منابع آگاه از دانشگاه تهران، خبر از سردرگمی و بلاتکلیفی در انجمن اسلامی دانشگاه تهران می دهند.

ناظران آگاه، دلیل این سردرگمی و بلاتکلیفی افراطیون را دستگیری پدران معنوی و اعترافات تکان دهنده و نهایتا ابراز پشیمانی و ندامت آنها عنوان می کنند که این وقایع، اکنون اعضای این تشکل را دچار سردرگمی و انشقاق کرده و با بحران تحلیل و راهبرد مواجه ساخته است.

بر اساس این گزارش، برخی از اعضای این طیف سخن از تحریم و عدم حضور در دانشگاه در آغاز سال تحصیلی جدید و برخی دیگر نیز از ایجاد تنش و درگیری ها در درون دانشگاه سخن می گویند.

همچنین لازم به ذکر است، دبیرخانه هیئت نظارت تشکل ها در هماهنگی کامل با این طیف قرار دارد و عرصه را برای دیگر تشکل های قانونی و اسلامی این دانشگاه تنگ کرده است و مانع از آغاز فعالیت رسمی و تشکیلاتی آنان می شود.




کلمات کلیدی : اخبار فتنه 88