درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

سلام ممنون از اين پست اما بنده به خاطر مشكلات اقتصادي مملكت ميخوام سكان كشور رو به يك اقتصاد دان بدم و به رضايي راي ميدم.اما اقاي جليلي هم بسيار انسان شريف و مومني هستن اما متاسفانه هنوز در حد رياست جمهوري نيستن و زود وارد صحنه شدن ايشون بايد 10 سال ديگه ميومدن/يا علي
سلام .تحليل جالبي بود اما دقيقا همان سوالهاي اقاي محمد هادي مفتاح هم براي من ايجاد شده ...چه تضميني هست که اقاي جليلي ويا اطرافيان ايشان با تندروي, معضل جديدي بر معضلات حال اضافه نکنند ؟
بقول معروف ما مار گزيده شديم ودر اين مورد خاص (انتخابات)نميشه ريسک کرد بايد سنجيده عمل کرد
پاسخ

رفتار آقاي جليلي مبني بر نهي جدي اطرافيانشان از تخريب آقاي قاليباف مي تواند نشان دهنده توان و خواست ايشان براي مهار تندروي و بي اخلاقي باشد.

سلام بر ح.کنجکاو

يك يا حسيـــــــــــــــن ديگــــــــــــر

با علاقمندي و بازنشر همراهي بفرماييد

(كليك كنيد)


سلام دوست عزيز

خيليها از جمله بنده اصلا به اين سناريوي اول شما اعتقاد ندارم

دليل بنده به عدم راي به آقاي جليلي اولا مواضع ايشان در فتنه 88 است

دوما صحبتهاي بي سندشون در مناظره سوم

سوما اصرار ايشان در برنامه تبليغاتيشون بر تنها ماندن حضرت آقا و اينکه ايشون اومده تا آقا تنها نباشه يعني ايشون از امثال آقاي حداد ولايي تر هستند

چهارما اطرافيان ايشان بعضا افراد بسيار تندرويي هستند که بايد از تفکر و رفتارشون ترسيد

و...

پاسخ

مواضع ايشان در آن موقع مشخص است ايشان در آن زمان دبير شوراي عالي امنيت ملي بودند بسياري از کارهاي انجام گرفته براي مهار فتنه ناشي از اقدامات ايشان بود. اگر منظورتان از مواضع بايد گفت که ايشان اصلا مسئوليت شان طوري نبوده(شوراي عالي امنيت ملي) که بخواهند به صورت رسانه اي مانند بقيه سخنرانان در مورد فتنه صحبت کنند. در مناظره چون آقايان ولايتي و روحاني صحبت از متن مذاکرات هسته اي کردند ايشان ناچار شد که صحبت هايي در مورد بکنند و مطمئنا وقتي ايشان موضوع صوت مذاکرات را مطرح مي کنند صحبت هاي ايشان از آقاي ولايتي بسيار معتبر تر است. رفتار آقاي جليلي مبني بر نهي جدي اطرافيانشان از تخريب آقاي قاليباف مي تواند نشان دهنده توان و خواست ايشان براي مهار تندروي و بي اخلاقي باشد.
سلام...تحليل زيبايي بود...موفق باشيد و رستگار